I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, March 10, 2012

Ape Aku Dah Buat Ni...

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...

Subhanallah... adekah itu benar2 berlaku...aku tak pasti, samada aku mimpi atau mmg betul terjadi... tp aku rasa sgt bersalah... aku terasa sgt berdosa... aku sgt2 nak mintak maaf... ya Allah, kenape aku rase mcm ni...

Wahai sahabat2 dan kawan2 sekelilingku... jangan la tinggalkan aku walaupon aku banyak buat dosa... bimbinglah aku ke jalan yang benar... sblom ni aku lebih teruk... dan mungkin sekarang aku masih teruk... aku sedang nk belajar tingkatkan iman... jangan biarkan aku kembali tersasar dari jalan yang benar... pimpinlah aku ke tempat yg diredhai... ya Allah, aku sangat berdosa...

Aku tak pasti ape yg aku buat... tp sesungguhnya aku bertaubat... aku taknak jadi munafik, penampilan Islam tapi dalam hati tak amal Islam... org panggil aku 'ustaz' tp sbnrnya masih buat dosa... ya Allah, aku malu dgn diri sendiri... aku malu dgn sahabat2... aku malu dgn kawan2... aku malu pada segalanya...

Aku rase mcm nak suruh sesiapa tampar aku, tumbuk aku, sebat aku... sambil nasihat aku... supaya aku lebih sedar dgn dosa2 yg aku dh buat... aaarrrgghhh...ya Allah, kenapa aku mcm ni!!!

p/s: maafkan aku...

No comments:

Post a Comment